Let's Follow

10 October 2011

Tika Ini

Ya Allah, hati ini sedih lagi
sakit lagi
mengapa berat kurasakan Ya Rahman
ampuni aku kerana masih belum kuat hati ini
sakit...
maafkan aku kerana tidak mampu berkata apa-apa
hanya air mata yang dapat aku zahirkan tika mendengar suaranya
suara yang aku rindu setiap detik
tidak mampu meluahkan sebarang patah perkataan

maafkan diriku
berkeputusan menjauhkan diri dariku
ibarat batu besar menghalang dada daripada bernafas
sesak dada
sakit sangat
sedih yang terlalu
maafkan diri ini kerana idak mampu untuk mendengar segala yang menyedihkan lagi
cukuplah dengan setiap yang ku rasa kini
ampuni aku Ya Rabb
tidak mampu lagi
tidak mampu
biarkan aku sendiri
menyepi menyambung riwayat ini

0 Pandangan anda?:

Post a Comment

Ada apa nak kata?
Sila ^_^

Cool Hot Pink Outer Glow Pointer