Let's Follow

15 September 2011

Bicara dari hati yang paling dalam

Assalamualaikum salam kasih buat semua.

Ya Allah bantu aku
Aku tidak kuat lagi untuk menahan semua ini
Hanya padaMu aku bermohon

Hilangkan rasa kasih ini sekiranya dia bukan milikku lagi
Bantu aku untuk melupakannya.
Bantu aku untuk menghapuskan rasa sayang ini

Sakit yang ku rasa semakin sakit tika aku tidak lagi dapat melihat wajahnya
Semakin aku pendam semakin terasa kesakitan yang teramat

Mengapa bertemu jika berpisah selamanya
Mengapa meminta kasih jika tidak kekal bersama
Terlalu banyak yang dipendam dariku
Aku tidak sanggup menahan sendiri lagi

Berikan aku kekuatan Ya Allah
Berikan aku hidayahMu untuk meneruskan hayat
Berikan aku sirna hidup kembali
Paparkan senyuman indah ini kembali

Jangan biarkan aku sendiri menahan sepi
Ambil aku saat aku memerlukanMu
Hanya padaMu aku memohon
Tatkala hati tidak lagi bersatu dengan raga

='(

0 Pandangan anda?:

Post a Comment

Ada apa nak kata?
Sila ^_^

Cool Hot Pink Outer Glow Pointer