Let's Follow

04 June 2011

~Duniaku~



Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi


Dunia


Biar dunia mengata apa
biar dunia berkata apa saja


namun


aku tetap aku
teguh bersama pendirianku
tidakkan ku goyah dengan apapun kehendakmu
engkau hanya mencari kenikmatan dunia
mencari keindahan yang sementara cuma
rela pasrah dengan segala bagai cara


namun


bukan itu yang aku mahu
bukan itu yang aku harapkan


aku mahu


berbahagia tunaikan perintahNya
menikmati kurniaanNya walaupun hanya sebentar
merasai kasih sayangNya juga kekasihNya


aku mahu


berjaya dengan izinNya
mahu berbakti pada orang tuaku sementara masa masih ada
aku mahu mendidik anak bangsaku dengan sedaya upaya




bahagia itu


biar ia hadir dengan sendirinya
seiring dengan perubahanku
aku tidak mengharapkan apa-apa
hanya ku pinta REDHANYA...


~nur 4Jun11-12:33~

0 Pandangan anda?:

Post a Comment

Ada apa nak kata?
Sila ^_^

Cool Hot Pink Outer Glow Pointer