Let's Follow

18 March 2011

Jika ku imbas kisah lama.

Semuanya indah semua....
Aku ini manusia biasa.
Punya hati dan perasaan.
Punya rasa marah dan kecewa.
Mudah sungguh orang menghukum diri ini
tanpa rasa hidup ini bagai roda..
Ia berputar.
Dan satu masa nanti roda itu akan kembali ketempat asalnya...
Ketahuilah..
Hari ini kau menyakiti hatiku dan keluargaku..
Satu hari nanti,
Allah akan menyakitkan hatimu lebih dari ini...
Aku percaya kesakitan ini tidak akan lama..
Aku tidak mengerti apakah salahku..
Sehingga dimalukan sebegini..
Hingga aku dipersendakan sebegini rupa..
Kenapa?
Kerna kau tidak dapat melihat wajahku?
Kerna aku tidak seperti mereka yg kau anggap dewi dunia?
Aku kecewa..
Harusnya kau yg paling mengerti..
Rupanya aku bersandar pada yg tidak punya harga...

0 Pandangan anda?:

Post a Comment

Ada apa nak kata?
Sila ^_^

Cool Hot Pink Outer Glow Pointer